Ben jij goed in plannen en organiseren? Vind je het fijn om zowel thuis als op kantoor te werken en weet je als geen ander om te kunnen gaan met vertrouwelijke informatie?
Lees dan snel verder en solliciteer op deze uitdagende functie.
Je gaat aan de slag bij een diagnostiek- en behandelcentrum (BGGZ/SGGZ) in Rotterdam. Voor deze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Personal Assistant ter ondersteuning van de algemeen directeur en het team. Het betreft een fulltime functie waarbij er ongeveer 3 dagen per week op kantoor gewerkt zal worden. Tot je zaken zullen in ieder geval de volgende werkzaamheden behoren:
– Plannen en prioriteren van de agenda’s
– Het boeken van reizen en beheren onkostendeclaraties
– Organiseren van evenementen en vergaderingen
– Contacten onderhouden, intern en extern;
– Assisteren bij het opstellen van documenten, rapporten en presentatiemateriaal
Werkdagen-en werktijden:
De werkdagen zijn van 08:00 tot 16:30. Het kantoor van de opdrachtgever bevind zich op een A- locatie in het centrum van Rotterdam!
– € 2.050 – €3.450 per maand
– Onregelmatigheidstoeslag
– Vakantiegeld
– Direct in dienst bij de opdrachtgever
– Een kans om je te ontwikkelen
– 16 – 36 uur in de week
– Je bent communicatief vaardig
– HBO,HBO denkniveau
– Beheersing van de Engelse taal
– Kennis van MS Office-applicaties
– Je bent proactief, denkt mee en vooruit en neemt initiatief
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop ‘Solliciteer direct!’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op! Heb je meer vragen over deze vacature? Stuur ons gemakkelijk een whatsapp bericht via de ‘whatsapp knop’ of stuur een mail naar ‘aanmelden@forcion.nl’