Als Klantenservice Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het behandelen van klachten, verzoeken, vragen en wijzigingen. Dit doe je via diverse communicatiekanalen, zoals telefonisch, digitaal en schriftelijk. Je verzorgt tevens de klantadministratie en schakelt met andere afdelingen, zoals onze Centrale Verkeersleiding en Finance & Control. Verder denk je mee in het verbeteren van processen, ondersteun je collega’s waar mogelijk en schakel je met de leidinggevenden over uitdagingen.
Werkdagen-en werktijden:
De werktijden zijn op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur en we vragen hierin een flexibele houding
– €14,75 per uur
– Onregelmatigheidstoeslag
– Vakantiegeld
– Uitzicht op een vast contract
– Werken bij een mooie organisatie met goede faciliteiten, zoals OV-halte naast de deur, gratis parkeergelegenheid, bedrijfskantine, etc.
– Een beschikbaarheid van 24 – 40 uur in de week
– Ervaring met klantcontact is een vereiste
– Ervaring met klachtenafhandeling is een pré
– Als Klantenservicemedewerker ben jij oplossings- en servicegericht.
– Je schrijft en spreekt moeiteloos ABN
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop ‘Solliciteer direct!’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op! Heb je meer vragen over deze vacature? Stuur ons gemakkelijk een whatsapp bericht via de ‘whatsapp knop’ of stuur een mail naar ‘aanmelden@forcion.nl’.